Loading......

Strona Główna

Follow our blog and stay up to date.

Światowy Tydzień Przedsiębiorczości

W dniach 13-19 listopada odbędzie się wyjątkowa X edycja Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości.

To międzynarodowy projekt, którego celem jest wspieranie przyszłych i obecnych przedsiębiorców, wspieranie edukacji w zakresie przedsiębiorczości i budowanie mostów między sektorem prywatnym, publicznym i pozarządowym tak, by podejmowały wspólne działania na rzecz rozwoju przedsiębiorczości.

 

Wyjątkowość Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości opiera się na dobrowolnym zaangażowaniu ogromnej ilości firm, szkół, uniwersytetów, instytucji państwowych i osób prywatnych. Włączyć się w projekt można bardzo łatwo:

 

Jako partner – rejestrując się na stronie www.tydzienprzedsiebiorczosci.pl i zgłaszając chęć organizacji wydarzenia, które będzie powiązane tematycznie z przedsiębiorczością. Może to być szkolny konkurs na najlepszy biznesplan, bezpłatne porady prawne dla przedsiębiorców organizowane przez kancelarię prawną, szkolenie dla początkujących start-upowców z budowania sieci sprzedaży czy wchodzenia na zagraniczne rynki. Każdego, kto chce włączyć się w projekt w ten sposób, wesprze regionalny Koordynator projektu. Koordynatorem w województwie podkarpackim jest Fundacja INUP oraz KWADRAT – Podkarpacka Przestrzeń Kreatywna.

Celem organizacji jest działanie na rzecz szerokiej współpracy wszystkich środowisk startupowych w regionie oraz wspólne budowanie platformy wymiany doświadczeń i pomysłów. Pełna lista Koordynatorów znajduje się w tym miejscu.

 

Jako uczestnik – wyszukując interesujące nas wydarzenia i rejestrując się na nie przez stronę internetową projektu. Większość wydarzeń jest bezpłatna i można się na nie zapisać bez względu na wiek. Zapraszamy do sprawdzenia naszego głównego wydarzenia facebooku, gdzie znajdują się wszystkie informacje.

 

Projekt odbywa się w naszym kraju już od dekady. W tym czasie Polska wyrosła na jednego z liderów międzynarodowego ruchu na rzecz przedsiębiorczości, a w wydarzeniach odbywających się w ramach ŚTP każdego roku bierze udział ponad 100 000 osób. Z tej okazji organizatorzy podsumują co zmieniło się na polskiej scenie biznesowej i start-upowej przez ostatnie 10 lat.

 

“W tym roku chcemy pokazać nie tylko Polakom, ale i naszym koleżankom i kolegom zza granicy, że polska gospodarka to nie tylko węgiel czy jabłka. Podczas tegorocznej edycji ŚTP pokażemy zaskakujące przykłady polskiej przedsiębiorczości z wszystkich zakątków naszego kraju. Przez ostatnie 10 lat polska przedsiębiorczość rozwinęła się w różnych kierunkach. Powstało środowisko start-upowe, rozpoczęły działalność instytucje wspierające rozwój szczególnie małych firm – inkubatory przedsiębiorczości, parki technologiczne, biura coworkingowe. Chcemy, żeby Polacy dowiedzieli się o najlepszych z nich i korzystali z ich oferty.

– mówią Justyna Politańska-Pyszko i Maria Drwięga z zarządu Fundacji Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości.

 

Termin dla organizatorów na rejestrację wydarzeń na stronie projektu upływa 20 października.

 

 

Kontakt:

Aleksander Arabadzić

Tel. 505 391 145

[email protected]

 

Kontakt w woj. podkarpackim

Kamila Cieszyńska
[email protected]

Tel 790 846 846

 

———————–

Światowy Tydzień Przedsiębiorczości jest organizowany od 2008 roku, w 160 krajach świata, zrzesza tysiące partnerów, organizujących wydarzenia dla milionów uczestników. Polska jest jednym z liderów tego światowego ruchu. W 2016 roku w ŚTP włączyło się 4100 partnerów, którzy zorganizowali w sumie 4000 wydarzeń, w których wzięło udział 120 000 uczestników.

 

Oficjalna strona: www.tydzienprzedsiebiorczosci.pl

Fb: https://www.facebook.com/GEW.Poland/

Twitter: https://twitter.com/GEWPoland

Hello world!

Welcome to WordPress. This is your first post. Edit or delete it, then start blogging!

Invested Partners makes bold move in tech sector

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts. Separated they live in Bookmarksgrove right at the coast of the Semantics, a large language ocean. A small river named Duden flows by their place and supplies it with the necessary regelialia. It is a paradisematic country, in which roasted parts of sentences fly into your mouth.

Continue Reading

INUP w Radio Via!

Zapraszamy do wysłuchania audycji w Radio Via nt. startupów.

 

 

VIA

Galleries can be added to posts

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts. Separated they live in Bookmarksgrove right at the coast of the Semantics, a large language ocean. A small river named Duden flows by their place and supplies it with the necessary regelialia. It is a paradisematic country, in which roasted parts of sentences fly into your mouth.

Continue Reading

Nowy parter INUP! – Linuxpl.com

 

linuxpl
logoinup-podpis

 

 

 

 

 

 

Nowy partner na pokładzie INUP ! – serdecznie witamy firmę linuxpl.com !

Wszyscy wiemy, że rozpoczynając biznes zwłaszcza w sferze IT potrzebujemy strony www/bloga/sklepu czy miejsca gdzie możemy przetrzymywać swoje dane. Nawet prowadząc startup w innej dziedzinie.

linuxpl.com  dla startupów zrzeszonych w INUP oferuje konto hostingowe W2GB, skład którego wchodzi np:

  • 100 GB transferu miesięcznie ( 1200 GB transferu rocznie )
  • 4 GB pojemności ( 2GB + 2GB )
  • Dowolna ilość domen podłączonych pod konto
  • Dowolna ilość subdomen
  • Dowolna ilość kont e-mail
  • Dowolna ilość aliasów pocztowych
  • PHP 4/5.2/5.3/5.4/5.5/5.6/7.0, CGI ,Python,Ruby
  • Zaawansowane ustawienia PHP
  • Dowolna ilość baz MySQL

I wiele wiele innych, szczegóły dostępne na: https://linuxpl.com/Konto-W2GB_f_2_pakiet_20

Z konta można korzystać przez cały rok testując swój biznes.Do tego możecie otrzymać domenę eu lub pl dla swojego biznesu.

A teraz poznajcie bardziej szczegółowo naszego partnera:)

Linuxpl.com to rzeszowska firma hostingowa o ugruntowanej pozycji na polskim rynku. Jej początku sięgają roku 2001 kiedy to dwóch inżynierów zainspirowani rozwojem nowych technologi w Stanach Zjednoczonych, postanowili że sprowadzą amerykańskie standardy hostingowe na Podkarpacie. Jako jedni z nielicznych w Polsce uruchomili usługi hostingowe oraz niedługo po tym sprzedaż domen.   

Na chwilę obecną firma linuxpl.com jest prężnie rozwijającym sie przedsiębiorstwem świadczącym bogaty wachlarz usług dla klientów indywidualnych jak i biznesowych.  W swojej ofercie posiada hosting współdzielony, konta dedykowane dla SEO, profesjonalny hosting współdzielony WPRO oraz bardzo szybkie pakiety SSD. Oprócz hostingu współdzielonego w ofercie firmy znajdują sie serwery VPS, dedykowane, pakiety storage oraz rozwiązania klastrowe.  
Pod względem technicznym firma stawia na najnowocześniejsze rozwiązania sprzętowe. W serwerowniach linuxpl goszczą najnowsze rozwiązania techniczne od firmy Intel, AMD, Dell oraz Cisco. Aktualnie działa prawie 800 maszyn gotowych obsłużyć dziesiątki tysięcy użytkowników. Każda maszyna może dostarczyć informacje w mgnieniu oka dzięki połączeniu o przepustowości 1Gbit.

W sumie ponad 15 lat doświadczenia, ponad 200 tysięcy sprzedanych domen, tysiące pozytywnych opnij świadczą o profesjonalizmie firmy. Wszystkie wymienione tutaj cechy oraz nieszablonowe podejście do klienta czynią z linuxpl.com świetnego partnera do współpracy na wszystkich płaszczyznach.

Serdecznie zapraszamy do współpracy z Nami oraz naszymi partnerami.

Pozdrawiamy Podkarpacka Koalicja Startupów – INUP

INUP Startup Academy

Serdecznie zapraszamy do udziału w naszym nowym projekcie

INUP Startup Academy.

Każde wydarzenie to warsztat dotyczący innych zagadnień w budowaniu firmy, każde spotkanie to inni mentorzy i eksperci z ciekawymi prelekcjami.

Każde spotkanie to możliwość poznania świetnych ludzi zainteresowanych tematem startupów i technologii tak samo jak Ty,

Rejestracji na spotkania możecie dokonać pod tym adresem.

OSOBY, KTÓRE UCZESTNICZYŁY W PIERWSZYM SPOTKANIU I ZADEKLAROWAŁY SIĘ NA SPOTKANIE 27

NIE MUSZĄ SIĘ REJESTROWAĆ 

Bądźcie z nami!

ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA!

Plakat ISA

 

 

Spotkanie 5 marca –  Uniwersytet Rzeszowski – godzina 17:00

Szczegółowy program do pobrania tutaj.

Prelegenci:

20160114_112042
Temat: „Inwestycje funduszy VC”
Dominik Majewski – Menadżer inwestycyjny SATUS Venture, związany z rynkiem Venture Capital od niemal 10 lat, odpowiedzialny za działania operacyjne, w tym analizę projektów inwestycyjnych, wdrażanie, monitoring i wycenę inwestycji. Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując w banku, a także firmach doradztwa finansowego oraz biznesowego. Zasiadał w Radach Nadzorczych spółek z sektora elektroniki, IT, edukacji i rozrywki.

 

 

 

marta

Temat: „Jak zaprezentować się przed inwestorem?”

Dr Marta Czyżewska

Dyrektor  Centrum Innowacji i Przedsiębiorczości Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania oraz menedżer zarządzający funduszem zalążkowym InnoFund. Koordynuje prace Komitetu Inwestycyjnego, odpowiada za opracowywanie biznes planów, budżetowanie, analizy finansowe, marketingowe, audyty przedsiębiorstw, analizy due dilligence, aspekty prawne i podatkowe dotyczące inwestycji venture capital oraz sprawuje nadzór nad spółkami portfelowymi funduszu. Zajmuje się działalnością szkoleniową i doradczą. Opracowała wiele ekspertyz i analiz, raportów rozwojowych dla różnych instytucji i przedsiębiorstw. Prowadzi szkolenia i warsztaty z zakresu rachunkowości finansowej, zarządczej, controllingu (także w SAP ERP), analizy finansowej oraz innowacyjnej przedsiębiorczości w języku polskim i angielskim.Pracę doktorską obroniła w 2006 roku w Szkole Głównej Handlowej nt. „Fundusze private equity w finansowaniu przedsięwzięć o wysokim ryzyku”.

 

jacek smulski

 

Temat: „Platforma startowa – TechnoparkBiznesHub

Jacek Smulski – Przedstawiciel Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego oraz Podkarpackiego Parku Naukowo Technologicznego – Areopolis. Zaangażowany we wspieranie środowiska startupowego w regionie.

 

 

 

 

vadym

 

Temat: „Pseudo-inwestorzy – 800 000 zł za pół firmy. Czy tędy droga?”

Vadym Melnyk – CEO & Founder Cervi Robotics, firmy która specjalizuje się w robotyce, produkcji dronów, Cloud Computing oraz zaawansowanych systemach informatycznych opartych o przetwarzanie dużej ilości informacji. Zwycięzca międzynarodowych konkursów, Microsoft Student Partner.

 

 

 

 

 

G_Hajduk18

Temat: „Jak zbudować markę firmy?”

Grzegorz Hajduk – dyrektor zarządzający w agencji marketingowej One Voice, wykładowca, adiunkt w Katedrze Marketingu i Przedsiębiorczości na
Uniwersytecie Rzeszowskim, ekspert z zakresu komunikacji marketingowej, trener, konsultant, .
Autor kilkudziesięciu publikacji naukowych poświęconych kwestiom skuteczności komunikacji marketingowej oraz zarządzania wizerunkiem organizacji. Projektuje i realizuje ilościowe i jakościowe badania marketingowe, opracowuje ekspertyzy poprzedzające wprowadzenie nowych produktów na rynek. Autor i współautor analiz, raportów, strategii rozwojowych, marketingowych oraz public relations. Prowadzi szkoleniani warsztaty z zakresu kształtowania wizerunku organizacji oraz efektywnej komunikacji w biznesie. Doradca z zakresu brandingu i strategii pozycjonowania marki.

 

trojniar

 

Temat: „Passé startupów – czyli o czym się nie mówi na początku drogi.”

Maciej Trojniar – Co-owner w Spolike.eu, Owner w MPAGENCJA – specjalista w zakresie marketingu, AdWords oraz FaceAds. Absolwent Politechniki Rzeszowskiej

 

 

Warsztaty – Budowanie modeli biznesowych cz. 3 w oparciu o „Business Model Canvas”

Prowadzący:

1

 

Paulina Kawa – kobieta z pasją, trenerka, właścicielka firmy LIFE ROOTS, organizatorka i koordynatorka wielu spotkań, szkoleń i warsztatów, na których pomaga ludziom w osiąganiu ich celów. Współtwórczyni projektu Poznaj Smak Zdrowia – warsztatów zdrowego odżywiania. Pasjonuje się rozwojem osobistym, dąży do uzyskania równowagi ciała i ducha; propaguje świadomą profilaktykę zdrowia i zdrowy styl życia. Manager w firmie ROYAL GROUP Sp. z o.o., gdzie skutecznie i z sukcesem zrządza zespołem kilkudziesięciu osób. 

Inspiruje innych do działania, zachęca do aktywności i poznawania siebie oraz odkrywania swojego potencjału. Od wielu lat uczestniczy w szkoleniach i warsztatach w kraju i za granicą celem podniesienia swoich kwalifikacji zawodowych i personalnych. Kocha podróże, które są ogromną dawką inspiracji.

 

 

3

 

Daniel Dereniowski –  pomysłodawca Podkarpackiej Koalicji Startupów „INUP”, ambasador fundacji „Startup Poland” w województwie Podkarpackim, Członek Zarządu Polskiego Klastra Badań Internetu Rzeczy, Pracownik Centrum Innowacji i Przedsiębiorczości WSIiZ. Zawodowo zajmuje się doradzeniem osobom planującym prowadzenie biznesu. Zainteresowania naukowe dotyczą tematyki bezpieczeństwa informacji w przedsiębiorstwach.

 

 

 

 

 

A tak było na pierwszym spotkaniu!

DSC_0054 DSC_0005 DSC_0016 DSC_0022 DSC_0075 DSC_0056 DSC_0055 DSC_0046 DSC_0040 DSC_0037 DSC_0026 isa11 isa1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Audycja w Polskim Radiu Rzeszów na temat ekosystemu startupowego w naszym regionie.

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z audycją Polskiego Radia Rzeszów, gdzie Daniel Dereniowski z naszej koalicji opowiada o tym jak można zbudować ekosystem startupowy w regionie.

Audycja „Między Nami ” prowadzona przez red. Adama Głaczyńskiego w audycji odbyła się 13 stycznia w Polskim Radio Rzeszów, udział w niej wzięli:

Daniel Dereniowski jako pomysłodawca Podkarpackiej Koalicji Startupów
dr Marta Czyżewska z Centrum Innowacji i Przedsiębiorczości WSIiZ
dyr. Waldemar Macheta z Biura Obsługi Inwestora miasta Rzeszów

PRR

Easily add videos to posts

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts. Separated they live in Bookmarksgrove right at the coast of the Semantics, a large language ocean. A small river named Duden flows by their place and supplies it with the necessary regelialia. It is a paradisematic country, in which roasted parts of sentences fly into your mouth.

Continue Reading

Światowy Tydzień Przedsiębiorczości na Podkarpaciu

Zapraszamy serdecznie do uczestniczenia w wydarzeniach organizowanych

w związku z obchodami

Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości w Rzeszowie 

Na większość wydarzeń rejestracja obowiązkowa!

 

Harmonogram wydarzeń: 


16.11 (Poniedziałek) 

„Podkarpacki Ekosystem Startupowy – perspektywy rozwoju”

Podczas konferencji rozmawiać będziemy nt. możliwości rozwoju lokalnego ekosystemu startupowego, jego kluczowej roli w rozwijaniu potencjału młodych innowacyjnych firm oraz możliwości współpracy na tej płaszczyźnie.

Konferencja rozpocznie się debatą z przedstawicielami administracji, firm oraz startupów a tematem głównym będzie rozwój startupów na Podkarpaciu.

Następnie swoje wystąpienia będą mieć zaproszeni goście – przedstawiciele startupów, którzy prezentować będą swoje biznesy, a także przedstawiciele administracji publicznej i instytucji otoczenia biznesu.

Konferencja będzie okazją do nawiązania kontaktów, integracji środowiska, inicjowania ciekawych projektów w celu tworzenia warunków sprzyjających rozwojowi ekosystemu startupowego.

Serdecznie zapraszamy!

Rejestracja: http://startuprzeszow.evenea.pl – liczba miejsc ograniczona

Miejsce: Hotel Rzeszów – godz. 11:00- 15:00


17.11 (Wtorek)


 „Prawo dla startupów” – (szkolenie)

Serdecznie zapraszamy na szkolenie dotyczące kwestii prawnych w startupie.

Poruszać będziemy tematykę m.in.

  1. rodzajów umów w rozumieniu praw autorskich,
  2. sposobów przenoszenia praw autorskich,
  3. pól eksploatacji,
  4. przestępstw związanych z prawami autorskimi.

Rejestracja:

http://prawostartup.evenea.pl – liczba miejsc ograniczona

Miejsce: Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania ul. Sucharskiego 2 – Sala RA21 godz. 15:30 – 16:30


„Własny Biznes – to proste, przyjdź i przekonaj się sam” (szkolenie)

Jesteś młody i kreatywny?

Chcesz poznać tajniki zakładania oraz prowadzenia biznesu?

Masz pomysł, ale nie masz kapitału?

Chcesz poznać przedsiębiorczych ludzi z Rzeszowa?
Przyjdź na warsztaty i przekonaj się sam jakie to proste.

Na warsztatach dowiesz się:
– jak znaleźć pomysł na biznes,
– jak pozyskać finansowanie na swój pierwszy biznes,
– jak zaprojektować model biznesowy oraz przeanalizować szanse na sukces twojego pomysłu,
– jak otrzymać darmowe wsparcie ekspertów.

Na praktycznej części warsztatów Twoim zadaniem będzie zaprojektowanie biznesu na podstawie wybranego problemu. Będziesz jednak pracował w grupie, a Waszym zadaniem będzie wspólne wypracowanie koncepcji biznesowych.

TO ŚWIETNA OKAZJA, ABY POZNAĆ MŁODYCH KREATYWNYCH LUDZI!

BYĆ MOŻE TU ZNAJDZIESZ WARTOŚCIOWYCH PARTNERÓW DO REALIZACJI TWOJEGO POMYSŁU!

Program warsztatów:
17:30 – 17:45 – wprowadzenie do programu UE Platformy Startowe w ramach, którego można pozyskać wsparcie merytoryczne oraz finansowe w wysokości 800 tys. zł.
17:45 – 18:45 – tworzenie modelu biznesowego, poszukiwanie pomysłu na biznes, wstrzykiwanie innowacji w młody biznes, praktyczna droga od pomysłu do produktu, przegląd najnowszych technologii.
18:30 – 18:45 – podział uczestników na grupy, oraz przedstawienie kilku problemów/pomysłów na biznes.
18:45 – 19:20 – praca grupowa nad koncepcjami, networking.
19:20 – 19:30 – dyskusja.

Wydarzenie na FB:

https://www.facebook.com/events/1508680592760752/

Rejestracja:

http://www.uczestnicy.pl/event/wlasny-biznes—to-proste-przyjdz-i-przekonaj-sie-sam – liczba miejsc ograniczona

Miejsce: Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania ul. Sucharskiego 2 – Sala RA21 – godz. 17:30- 19:30


18.11 (Środa)

godz. 10:00 – 11:30 „Fundusze Europejskie na własny biznes” (szkolenie) WSIiZ Rzeszów

Poszukujesz środków na swój biznes? Słyszałeś o nowych środkach z Unii Europejskiej? To szkolenie jest dla Ciebie!

Rejestracja:

http://uefundstartup.evenea.pl – liczba miejsc ograniczona

Miejsce: Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania ul. Sucharskiego 2 – Sala RA305

 



Startup Mixer (AIP) – Kluba Akademicki IQ – WSIiZ   

Kolejne spotkanie z cyklu Start-up Mixer organizowane przez Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie oraz Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości przy Uniwersytecie Rzeszowskim odbędzie się w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości.
StartUp Mixer to spotkanie, podczas którego przedsiębiorcze osoby prowadzące własny biznes lub dopiero myślące o założeniu firny mają okazję do zwiększenia swojej wiedzy dzięki prelekcji wygłoszonej przez gości specjalnych, a także nawiązaniu nowych, ciekawych znajomości podczas sesji networkingowych.

W ramach wydarzenia zorganizowany zostanie również konkurs na najlepszy pomysł biznesowy.

Gośćmi specjalnymi najbliższego spotkania będą  Adam Cynk, Dyrektor Reklamy Magazynu VIP Biznes & Styl, oraz Dariusz Chyła, Dyrektor Marketingu Magazynu VIP Biznes & Styl, Na Startup Mixerze zaprezentują się trzy początkujące startupy, które staną do rywalizacji w konkursie na najlepszy pomysł biznesowy.

Szczegóły wydarzania oraz rejestracja:

http://startupmixer-listopad.evenea.pl

Miejsce: Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania ul. Sucharskiego 2 –  Klub Akademicki IQ – godz. 18:00 – 21:00


       19.11 (Czwartek)

„Jak rozwijać działalność przedsiębiorstwa na

rynkach zagranicznych by odnieść sukces międzynarodowy” – (szkolenie)

Ośrodek Enterprise Europe Network działający przy Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie zaprasza przedsiębiorców MŚP do udziału w bezpłatnym seminarium – „Jak rozwijać działalność przedsiębiorstwa na rynkach zagranicznych by odnieść sukces międzynarodowy”

 

Seminarium poprowadzi Grzegorz Bratek posiadający bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń handlowych oraz produktowych na rynkach wschodnich – m.in: Kazachstan, Mongolia, Bułgaria, Armenia, Azerbejdżan, Estonia Litwa, Łotwa. Od kilku lat zajmuje się także usprawnianiem działań eksportowych, tworzeniem modeli biznesowych współpracy zagranicznej, budowaniem strategii rozwoju eksportu, pozyskiwaniem zewnętrznych źródeł na rozpoczęcie i rozwój eksportu, rozwijaniem nowych kanałów sprzedaży za granicą, budowaniem oddziałów (m.in. w Rosji), zarządzaniem kluczowymi klientami na rynkach wschodnich.

Wydarzenie tylko dla przedstawicieli firm z sektora MŚP

Rejestracja oraz szczegóły wydarzenia:

http://www.een.wsiz.pl/aktualnosci/jak-rozwijac-dzialalnosc-przedsiebiorstwa-na-rynkach-zagranicznych-by-odniesc-sukces-miedz – liczba miejsc ograniczona

Miejsce: Rzeszów – Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania, ul. Sucharskiego 2, Sala RA 53 parter, godz. 9:00 – 15:45


20.11 (Piątek)

Startup Safari (dni otwarte startupów) – Rzeszów

Chcesz zobaczyć jak pracuje się w danej firmie? Poszukujesz miejsca dla siebie?

Podglądaj startupy w ich własnym środowisku:)

Szczegóły podamy niebawem:) Cierpliwości.

Rejestracja: – wydarzenie otwarte:

Miejsce: siedziby startupów uczestniczących – godz. 9:00 – 15:00

           


Jak rozwijać działalność przedsiębiorstwa na

rynkach zagranicznych by odnieść sukces międzynarodowy – (szkolenie) – Mielec

Ośrodek Enterprise Europe Network działający przy Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie zaprasza przedsiębiorców MŚP do udziału w bezpłatnym seminarium – „Jak rozwijać działalność przedsiębiorstwa na rynkach zagranicznych by odnieść sukces międzynarodowy”

 

Seminarium poprowadzi Grzegorz Bratek posiadający bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń handlowych oraz produktowych na rynkach wschodnich – m.in: Kazachstan, Mongolia, Bułgaria, Armenia, Azerbejdżan, Estonia Litwa, Łotwa. Od kilku lat zajmuje się także usprawnianiem działań eksportowych, tworzeniem modeli biznesowych współpracy zagranicznej, budowaniem strategii rozwoju eksportu, pozyskiwaniem zewnętrznych źródeł na rozpoczęcie i rozwój eksportu, rozwijaniem nowych kanałów sprzedaży za granicą, budowaniem oddziałów (m.in. w Rosji), zarządzaniem kluczowymi klientami na rynkach wschodnich.

Wydarzenie tylko dla przedstawicieli firm z sektora MŚP

Rejestracja oraz szczegóły wydarzenia:

http://www.een.wsiz.pl/aktualnosci/jak-rozwijac-dzialalnosc-przedsiebiorstwa-na-rynkach-zagranicznych-by-odniesc-sukces-miedz – liczba miejsc ograniczona

Miejsce: Mielec – Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A; Inkubator Nowych Technologii In-Tech 1, ul. Wojska Polskiego 9; Sala Konferencyjna D 207 II piętro, godz. 9:00 – 15:45


KOMUNIKACJA ZA POMOCĄ METODY GROW – ICF – (szkolenie)

Celem warsztatu jest pokazanie możliwości wykorzystywania metody GROW  w codziennej pracy zawodowej.  Po warsztacie menedżerowie będą mieli rozeznanie co do narzędzi oraz metod komunikacji z podwładnymi.

P R O G R A M :

  1. Co to jest komunikacja?
  2. Style komunikacji
  3. Co to jest GROW?
  4. Gdzie i po co używać GROW?

Uwaga: Podczas warsztatu będzie możliwość zapisania się na bezpłatne pokazowe sesje coachingowe

Rejestracja:

http://www.grow.evenea.pl – liczba miejsc ograniczona

 

Miejsce: Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania ul. Sucharskiego 2 – Sala RA110 – godzina 10:00 – 12:00


21.11 (Sobota)


AFTER PARTY STARTUP RZESZÓW – Powered by InUp

Po całym tygodniu atrakcji zapraszamy na imprezowe zakończenie na

wspólnym wieczorze w rzeszowskim lokalu – Kula Bowling & Club

(http://www.kula-club.pl)

Rejestracja:

http://afterpartystartup.evenea.pl

Miejsce: Klub Kula – Bowling & Club / Galeria Nowy Świat poziom +2

Ul Krakowska 20 – godz. 19:00 – 23:00


Imprezy towarzyszące:

Nasi partnerzy również organizują wiele ciekawych wydarzeń serdecznie zapraszamy:

16.11. 2013

10:00-16:00 „Dzień Kariery z firmą Deloitte”, Holl główny uczelni oraz sala RA 53 (ul. Sucharskiego 2),

  • Wykłady tematyczne, gry i konkursy z cennymi nagrodami, tajniki rekrutacji do międzynarodowej korporacji, certyfikaty sygnowane marką Deloitte.

17.11. 2015

  • 9:30 -10:30 – Votum S.A., Sala RA 104 „Ścieżki kariery w Votum S.A.”
  • 10:00 – 11:30 – Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie, Sala RA 101, Iwona Jakubowska
  • 12:30 – 13:30 –ACIC GROUP, sala RA 101 ,,Możliwości kariery w firmie ACIC GROUP dla studentów z Ukrainy”

18.11. 2015

  • 11:00-12:00 ,,Zawody przyszłości i wizja transferu kompetencji. Dlaczego warto poznawać zawody?”, Wacław Kisiel – Dorohinicki, Klub IQ
  • 12:00-13:00 ,,Santander Universidades – stypendyści WSIiZ”, Janusz Kornak -Dyrektor BZ WBK, Klub IQ

19.11.2015

  • 10:00-12:00 Pracuj.pl, sala RA 101, „Pracuj z pracuj – dowiedz się więcej o ofertach pracy w Grupie Pracuj”, Maria Starzak,
  • 12:30-14:30, Mobica Limited, Agata Kwiatkowska, specjalista ds. Public Relations, Sala RA 101 „Nie taki rekruter straszny, czyli wszystko co chcielibyście wiedzieć o rekrutacji (w branży IT i nie tylko)”

20.11.2015

  • 00-12:00 Bristol, Grand Hotel, Fasada Investment, ,, Zasady rekrutacji, przedstawienie aktualnych oferty pracy”, Barbara Jaskółka, sala RA212
  • 12:30- 14:30. Poczta Polska, Aleksandra Helit, sala RA 53

Serdecznie zapraszamy.

Scroll to top